16 Mac 2010

HOLOCUST



Dalam masa sama, rancangan terbesar mereka untuk memindahkan Yahudi ke tanah Israel juga dikatakan berjaya. Mereka membiayai Hitler untuk mewujudkan peristiwa Holocoust untuk membuatkan Yahudi berasa perlu berhijrah ke Israel untuk rasa selamat. Padahal, hanya sedikit sahaja Yahudi yang dibunuh (tidak sampai 5000 orang yahudi), itupun yang degil dan ingkar untuk berhijrah ke Israel.





Hitler yang mengetahui dokumen sulit susur-galur dirinya dengan Rothschilds telah cuba merancang pembunuhan ke atas Chancellor Dullfuss. Setelah rancangan puak Yahudi tersebut berjaya (mendapat kawasan minyak, membuatkan yahudi berasa untuk pindah ke Israel yang baru diwujudkan dan membesarkan Israel, mendapat penguasaan ekonomi dan syarikat besar, mendapat keuntungan berlipat-kali ganda), maka mereka telah menamatkan perang tersebut dengan pengusaaan pihak Allies ke atas Berlin selepas Jerman dibom bertalu-talu, dan selepas kekalahan teruk Jerman di Stalingrad (sekarang ini St. Petersburg) dan penyerahan kalah Jepun selepas dibom bertalu-talu hingga kemuncak dibom dengan bom nuklear di Hiroshima dan Nagasaki. Peristiwa pembohongan terbesar dalam sejarah iaitu Holocaust juga telah berjaya diwujudkan untuk kepentingan Yahudi laknat.





Hitler telah membunuh diri disebabkan arahan ‘pihak atasan’ Yahudi tersebut untuk menutup segala rahsia perancangan perang tersebut. Ada mengatakan, Hitler telah diseludup secara rahsia ke Argentina atau Chile dan mati akibat sakit di sana







0 comments:

Catat Ulasan

 

Popular Posts

singaperang Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template